21. Έχω κλείσει ένα domain κάπου αλλού, τι πρέπει να κάνω για να έρθω σε εσάς;

Θα πρέπει να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα μεταφοράς domain name ΕΔΩ ή να ενημερώσετε το τεχνικό μας τμήμα στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά θα λάβετε στο e-mail σας ή τηλεφωνικά ενημέρωση.

22. Αν δεν έχω ένα domain μπορώ να κλείσω από εσάς;

Βεβαιώς και μπορείτε, καθώς η εταιρεία μας είναι επίσημος αδειοδότημένος πάροχος από την ΕΕΤΤ.

Θα πρέπει να συμπληρώσετε την σχετική φόρμα κατοχύρωσης ΕΔΩ ή να μας ενημερώσετε στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

23. Μέχρι πότε θα διαρκεί η (όποια) δωρεάν υπηρεσία προσφέρετε;

Η υπηρεσία θα είναι ΔΩΡΕΑΝ όσο έχετε το domain ή hosting σας στην e-base.gr και εφόσον βρίσκεται σε ισχύ και έχετε ενημερωθεί.

Εάν δεν ανανεώσετε το domain ή hosting σας (αφού ενημερωθείτε με e-mail και sms) ή μεταφέρετε το doamin ή το hosting σε άλλη εταιρεία, τότε αυτόματα σταματάει και η δωρεάν υπηρεσία να υφίσταται που σημαίνει οτι τα e-mail σας δεν θα λειτουργούν (εάν έχετε) και το site σας δεν θα εμφανίζεται (εάν έχετε).

24. Αν μελλοντικά θελήσω να κατασκευάσω κανονικό site γίνεται;

Βεβαίως και γίνεται. Θα πρέπει μόνο να σας αλλάξουμε πακέτο φιλοξενίας σε αυτόνομο server πληρώνοντας το αντίστοιχο κόστος για να μπορέσουν οι προγραμματιστές μας να σας προσαρμώσουν σωστά το κανονικό site που θέλετε.

25. Γιατί να φέρει κάποιος το domain σε εσάς; Αν μεταφέρω το domain μου σε εσάς και στην πορεία θέλω να μεταφερθώ σε άλλη εταιρεία ποια είναι η διαδικασία;

Δεν είναι υποχρεωτικό να μεταφέρετε το domain σας σε εμάς. Αν όμως το μεταφέρετε τότε θα βρίσκεται στο ίδιο σύστημα με το server σας και οι τεχνικοί θα έχουν άμεση πρόσβαση να το ελέγχουν αλλά και να κάνουν αλλαγές βάσει των dns όποτε χρειάζονται.

Επίπλεον αν μεταφέρετε το domain σε εμάς τότε θα μπορείτε να έχετε και τα προνόμια που προσφέρουμε (πχ standby support, έκπτωση σε hosting κλπ κλπ). Επιπλέον νιώθετε σιγουριά οτι θα ενημερωθείτε για την λήξη του domain σας έγκαιρα με email και sms χωρίς να μπει σε καραντίνα (αν το domain δεν ανανεωθει μπαίνει σε καραντίνα για 30 ημέρες και ταυτόχρονα σταματούν να λειτουργούν το site και τα e-mail σας).

Σε αντίθετη περίπτωση οποιαδήποτε ενέργεια γίνεται που σχετίζεται με το domain θα πρέπει να επικοινωνείτε εσείς με την άλλη εταιρεία (πρέπει εσείς σαν ιδιοκτήτης δεν μπορούμε εμείς) να τους αναφέρετε τι αλλαγές πρέπει να γίνουν κλπ κλπ με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις και χάσιμο χρόνου.

Εάν μεταφέρετε το domain σας .gr που είναι δωρεάν και μέχρι την ημερομηνία λήξης του θελήσετε να μεταφερθείτε κάπου αλλού τότε θα ενημερώσετε με γραπτό e-mail στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ) και εφόσον δεν έχετε κάποια οικονομική εκκρεμότητα πρός την e-base.gr τότε θα σας σταλεί ο απαραίτητος κωδικός μεταφοράς. Εαν έχετε οποιαδήποτε οικονομική εκκρεμότητα θα πρέπει να κάνετε εξόφληση και στην συνέχεια θα λάβετε τον απαραίτητο κωδικό μεταφοράς.

Εαν το domain σας έχει οποιαδήποτε κατάληξη εκτός .gr (πχ .com, .eu, κλπ κλπ) τότε ο κωδικός μεταφοράς που θα λάβετε ισχύει για επτά (7) ημέρες οπότε θα πρέπει να φροντίσετε να πραγματοποιήσετε την μεταφορά σε 7 ημέρες. Αν δεν γίνει αυτό τότε πρέπει να εκδοθεί νέος κωδικός από την αρχή.

Θα πρέπει να στείλετε e-mail * στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. όπου να ζητάτε τους κωδικούς που επιθυμείτε να σας κοινοποιήσουμε και μέσα σε 24ώρες θα σταλούν στο ΔΗΛΩΜΕΝΟ E-MAIL ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.

*: Για λόγους ασφαλείας το e-mail που θα δεχθούμε θα πρέπει να είναι το δηλωμένο e-mail του κατόχου του site το οποίο βρίσκεται καταχωρημένο στο σύστημα μας καθ' όλη την διαρκεία της συνεργασίας μας. ΔΕΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕ σε e-mail τρίτων κανένα κωδικό ούτε οι κοινοποιήσεις κωδικών γίνονται τηλεφωνικά. Σε περίπτωση που το e-mail του ιδιοκτήτη δεν υφίσταται ή έχει αλλάξει τότε θα λάβετε σχετική αίτηση - υπεύθυνη δήλωση η οποία θα πρέπει να σφραγιστεί και να υπογραφεί από τον ιδιοκτήτη και να μας σταλει πίσω.

26. Πως ακριβώς έχω την υποστήριξη που αναφέρετε; Δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να καλέσω;

Η υποστήριξη που παρέχεται σε όλους τους πελάτες μας είναι ηλεκτρονική μέσω ειδικού συστήματος ticketing. Το σύστημα αυτό καταγράφει την εισερχόμενη βλάβη και την απάντηση του τεχνικού που σας εξυπηρετεί.

Το σύστημα θα κρατήσει ιστορικό ώστε αν μελλοντικά χρειαστείτε ξανά βοήθεια να μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εύκολα.

Μπορείτε να καλέσετε στο 210 4825300 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00) να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά αλλά καλό είναι να λάβετε και ηλεκτρονικά την απάντηση σας.

Θα πρέπει να γνωρίζετε οτι η ηλεκτρονική υποστήριξη είναι πιο γρήγορη και σε κάθε αίτημα που στέλνετε το βλέπουν όλοι οι τεχνικοί ταυτόχρονα και ο πρώτος διαθέσιμος σας εξυπηρετεί.

Επίσης και εκτός ωραρίου εργασίας (standby) οι τεχνικοί ενημερώνονται και σας εξυπηρετούν πράγμα που δεν συμβαίνει τηλεφωνικά.

Τέλος θα πρέπει να υπάρχει η ηλεκτρονική καταγραφή της βλάβης ή ερώτησης σας για λόγους ασφαλείας και δική σας και του τεχνικού μας. Η τηλεφωνική συνομιλία θα σας λύσει το πρόβλημα ενδεχομένως προσωρινά ενώ η ηλεκτρονική επικοινωνάι θα σας λύσει το πρόβλήμα για πάντα καθώς θα έχετε την απάντηση του τεχνικού μας στο e-mail σας και θα μπορείτε να διορθώσετε μελλοντικά το πρόβλημα αν σας παρουσιαστεί ξανά μόνοι σας. Σας προτείνουμε να δουλέψετε ηλεκτρονικά - γρήγορα και με ασφάλεια!

Δείτε σε video τον τρόπο λειτουργίας της ηλεκτρονικής τεχνικής υποστήριξης

27. Πως θα είμαι σίγουρος οτι αυτό που θα στείλω θα το δείτε χωρίς να πάρω τηλέφωνο; Πότε θα είναι έτοιμο αυτό που έχω ζητήσει;

Όταν στέλνετε ένα e-mail μετά από λίγα δευτερόλεπτα σας έρχεται ένα αυτόματο e-mail με την ένδειξη "ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ" έτσι ξέρετε οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στο κέντρο υποστήριξης. Το κέντρο υποστήριξης είναι ειδική κονσόλα ελέγχου που την ελέγχουν 4 τεχνικοί ταυτόχρονα.

Αν δεν δείτε αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι είτε έχετε δηλώσει λανθασμένο e-mail ή η αυτόματη απάντηση βρίσκεται στην ανεπιθύμητη λίστα σας (Spam).

Σε όλα τα αίτηματα που στέλνετε απαντάμε την ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ που σημαίνει οτι την ίδια ημέρα που θα το στείλετε θα ξέρετε για την εξέλιξη σχετικά με αυτό που έχετε ζητήσει.

Αν αυτό που έχετε ζητήσει δεν μπορεί να γίνει την ίδια ημέρα εμείς σας απαντάμε την ίδια ημέρα οτι χρειαζόμαστε παραπάνω χρόνο αλλά όπως και να έχει εσείς ενημερώνεστε αυθημερόν. Το 99% των περιπτώσεων εξυπηρετούνται μέσα σε 24ώρες.

Η εταιρεία μας λειτουργεί και εκτός ωραρίου με βάρδια ασφαλείας (standby) ΜΟΝΟ με ηλεκτρονική υποστήριξη και όχι τηλεφωνικά. Όταν λοιπόν στείλετε ένα αίτημα ο τεχνικός (αν δεν έχει φόρτο εργασίας) εξυπηρετεί όλα τα αιτήματα μέχρι την λήξης της βάρδιας. Αν όμως υπάρχει φόρτος εργασίας εξυπηρετεί τα "sos" αιτήματα λειτουργικότητας και τα υπόλοιπα "απλά" αιτήματα εξυπηρετούνται την επομένη εργάσιμη.

Παράδειγμα

Σαν "sos" αίτημα θεωρείται ένα αίτημα του στυλ "χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή κωδικού e-mail"

Σαν ένα "απλό" αίτημα θεωρείται ένα αίτημα του στυλ "παρακαλώ τοποθετήστε το νέο κείμενο που σας στέλνω"

Αν λοιπόν μέσα σε 24ώρες δεν έχετε λάβει καμία απάντηση τότε κάτι δεν πάει καλά. Μπορεί η απάντηση που σας έχει στείλει ο τεχνικός μας να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam) ή να υπάρχει καθυστέρηση δικτύου ή ο πάροχος σας να έχει φίλτρα ασφαλείας και να μπλοκάρει το e-mail μας κλπ κλπ, σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε εκ νέου μαζί μας.

28. Πως λειτουργεί το Live support (chat);

Το Live Support (chat) είναι η γρήγορη υποστήριξη για κάποιο θέμα ή ερώτηση που θέλετε να κάνετε χωρίς να καλείτε στα τηλέφωνα.

Eφόσον έχετε πατήσει αποδοχή στα Cookies - GDPR, θα σας εμφανιστεί στην δεξιά πλευρά της σελίδας το σχετικό "κυκλάκι" για την έναρξη της συνομιλίας. Οταν ο τεχνικός βρίσκεται online τότε υπάρχει το διακριτικό "Ζωντανή Υποστήριξη! Μιλήστε μας" κάνετε κλίκ στο συγκεκριμένο κουτάκι εισάγετε τα στοιχεία σας και ξεκινάτε την συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Όταν δεν μπορεί να απαντήσει ή βρίσκεται εκτός γραφείου τότε υπάρχει το δικαριτικό "Εκτός Σύνδεσης" και δεν μπορείτε να του μιλήσετε παρά μόνο να αφήσετε μήνυμα (σε αυτή την περίπτωση αξίζει να σταλεί e-mail καθώς θα σας εξυπηρετήσει ο τεχνικός βάρδιας). Μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω Live Chat Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Live chat ο τεχνικός σας εξυπηρετεί για γρήγορα θέματα και όχι για θέματα ασφαλείας στην προσωπική σας καρτέλα. Για παράδειγμα δεν μπορεί να σας κοινοποιήσει νεο κωδικό για το e-mail σας αν του ζητήσετε. Θα σας κατευθύνει όμως να στείλετε το απαραίτητο e-mail (ticket) να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση για λόγους ασφαλείας και να πραγματοποιηθεί αυτό που ζητήσατε. Αντίθετα ο τεχνικός θα σας κατευθύνει αν του ζητήσετε τι ρύθμιση πρέπει να πραγματοποιήσετε στον εξερχόμενο διακομιστή σας ώστε να μπορείτε να στέλνετε e-mail.

ΠΡΟΣΟΧΗ 2: Όλοι οι πελάτες θα πρέπει να έχουν υποψήν τους οτι δεν θα πρέπει να καθυστερούν τον τεχνικό καθώς υπάρχει ουρά πελατών που πρέπει να εξυπηρετηθούν. Κάνουμε την ερωτήση μας σύντομα και εφόσον λάβουμε την απάντηση από τον τεχνικό αποσυνδεόμαστε ώστε να πάρει σειρά ο επόμενος πελάτης.

29. Πόσο Κοστίζει η διάγνωση βλάβης για την συσκευή που θα σας φέρω;

Η διάγνωση βλάβης είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Χρέωση θα υπάρχει μόνο κατά την επισκευή που θα γίνει σε εργασία ή ανταλλακτικό και εφόσον πρώτα έχετε ενημερωθεί.

30. Ποια είναι η διαδικασία του service για την συσκευή μου;

Φέρνετε στα γραφεία μας την συσκευή σας ή έρχεται στο χώρο σας κάποιος τεχνικός μας για την παραλαβή του. Ανοίγεται καρτέλα στο σύστημα μας ιστορικού βλάβης όπου σας έρχεται e-mail και sms με την καταχώρηση με έναν μοναδικό κωδικό βλάβης.

Ο τεχνικός ελέγχει την συσκευή σας τις επόμενες ημέρες και σας ενημερώνει με e-mail ή sms ή τηλεφωνικά. Εφόσον δώσετε το "ΟΚ" τότε προχωράει στην αποκατάσταση της βλάβης. Με την ολοκλήρωση σας έρχεται e-mail και sms για την ολοκλήρωση και έρχεστε και παραλαμβάνετε την συσκευή σας.

Τέλος με τον κωδικό βλάβης που σας έχει έρθει μπορείτε να ελέγχετε και εσείς αυτόματα την κατάσταση της συσκευής μας από το site μας www.e-base.gr στο τέλος της σελίδας που αναφέρει "παρακολουθηση βλάβης" και εφόσον εισάγετε τον κωδικό σας βλέπετε την εξέλιξη.

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.