Remote Support

Κατεβάστε το Ammyy ή AnyDesk  ή Teamviewer δώστε στον τεχνικό τα απαραίτητα ID και password χωρίς να κλείσετε το πρόγραμμα που έχετε ανοίξει. Ο τεχνικός συνδέεται στον Η/Υ σας και λύνει το πρόβλημα. 
Σημείωση: Σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε (βάσει σταθερότητας προγράμματος) το Ammyy, μετά το Anydesk, και στο τέλος το Teamviewer.

Εαν έχετε φορητή συσκευή με λειτουργικό android (tablet, κινητό, κλπ) κατεβάστε την QS έκδοση Teamviewer ή Anydesk

Δείτε το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο ΕΔΩ.

Ωράριο Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Χρησιμοποιώντας τα προγράμματα αυτά εξουσιοδοτείτε τον εκάστοτε τεχνικό με δική σας συναίνεση να εισέρθει στον Η/Υ και να αποκαταστήσει το ενδεχόμενο πρόβλημα ή να σας δείξει διάφορα πράγματα που του έχετε ζητήσει. Η E-BASE.GR ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσει (προβολή - επεξεργασία) τα προσωπικά σας δεδομένα. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τα παραπάνω μην χρησιμοποιήσετε τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.