![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Η Ε-base.gr συνεργάζεται και έχει αυτοματοποιήσει τον τρόπο ενεργοποιήσεων και ανανεώσεων των υπηρεσιών της, συνδέοντας τα συστήματα της με την EUROBANK (από 30/6/2022 η eurobank μεταβίβασε στην Worldline N.V Worldline Greece την υπηρεσία αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών με κάρτες πληρωμής. Η eurobank κατέχει το 20% και η Worldline το 80%, αναλυτικά μπορείτε να δείτε τους όρους χρήσης εδώ και γενικά για την υπηρεσία εδώ), για τις πληρωμές και μέσω της CARDLINK (επίσημο συνεργάτη της eurobank) για το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών POS και e-POS ή μέσω PAYPAL ή μέσω της υπηρεσίας IRIS.
Εφόσον πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας δηλώνετε ότι αποδέχεστε τους όρους και προυποθέσεις της τράπεζας Eurobank και της Paypal καθώς και την τιμολογιακή πολιτική τους (προμήθειες εμβασμάτων, κλπ κλπ). Αναλυτικά για την EUROBANK μπορείτε να δείτε εδώ για την PAYPAL εδώ και για το IRIS εδώ.
Όλες οι ανανεώσεις και οι ενεργοποιήσεις των domain και hosting για να είναι ενεργές πρέπει να καταβληθεί (όπως αναφέρεται σε κάθε υπηρεσία) το ποσό στην τράπεζα eurobank (λαμβάνει ο πελάτης ενημέρωση με αυτοματοποιημένο email και sms). Επίσης προιόντα ή τεχνικές υπηρεσίες που έχει προσφέρει η εταιρεία μας στον τελικό πελάτη πάλι θα πρέει να εξοφλούνται στον λογαριασμό της εταιρείας στην τράπεζα eurobank.
Με την καταχώρηση του αιτήματος ενεργοποιήσεων της υπηρεσίας ο πελάτης λαμβάνει αυτοματοποιημένο e-mail με αναλυτικές οδηγίες για την κατάθεση που πρέπει να πραγματοποιήσει για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία του. Η υπηρεσία (ενεργοποίηση ή ανανέωση) καταχωρείται στο σύστημα και ενεργοποιείται ή ανανεώνεται αφού πραγματοποιηθεί η κατάθεση.
Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν:
- Στο γκισέ (ταμείο) της τράπεζας EUROBANK
- Στο εσωτερικό μηχάνημα της τράπεζας EUROBANK (ΑPS)
- Στο εξωτερικό μηχάνημα της τράπεζας EUROBANK (ATM)
(αν κάνετε μεταφορά από άλλη τράπεζα μέσω ΔΙΑΣ θα υπολογίσετε +3€ επιπλέον στο ποσό για έξοδα τραπέζης)
- Μέσω PAF (Pay A Friend) από το mobile app της Eurobank
- Μέσω τηλεφώνου από την τράπεζας σας
- Μέσω e-banking (τραπεζικό έμβασμα είτε έχετε eurobank είτε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα)
(αν κάνετε μεταφορά από άλλη τράπεζα θα υπολογίσετε +3€ επιπλέον στο ποσό για έξοδα τραπέζης)
- Μέσω paypal (δείτε εδώ)
- Μέσω IRIS (δείτε εδώ)
- Από τα γραφεία της E-base.gr (κατόπιν ραντεβού) με μετρητά ή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας (POS) (έως 3 άτοκες δόσεις)
- Από το site της E-base.gr μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας (e-POS). Πατώντας το κουμπί "πληρωμή", θα εισέρθετε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας (έως 3 άτοκες δόσεις) - (δείτε εδώ)
Λογαριασμός Κατάθεσης:
ΕUROBANK
0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Κ.Γεωργακοπούλου Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός
Δείτε αναλυτικά τους τρόπους συναλλαγών στις συχνές ερωτήσεις / απαντήσεις. Πατήστε Εδώ
Η E-base.gr συμμετέχει στο πρόγραμμα "Επιστροφή" (www.epistrofi-eurobank.gr) που σας ανταμείβει με 1% πίσω στο λογαριασμό σας κάθε φορά που πληρώνετε με πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα μέσω POS (όροι και προυποθέσεις δείτε εδώ)
Ολες οι πληρωμές θα πρέπει να γίνουν εντός των ημερών που αναφέρεται ώς τελική ημερομηνία λήξης ή ανανέωσης της υπηρεσίας και τις εργάσιμες ημέρες και ώρες της τράπεζας (Δευτέρα έως Παρασκευή 8.00 με 14.00). Αν η πληρωμή σας γίνει σε αργία ή ΣΚ ή μετά της 14.00 τότε θα εμφανιστεί στο σύστημα την 1η εργάσιμη.
Ο Πελάτης με την κατάθεση του λαμβάνει επιβεβαιωτικό e-mail ολοκλήρωσης και λαμβάνει το νόμιμο παραστατικό του (τιμολόγιο) ηλεκτρονικά μέσω e-mail* ή ταχυδρομικά (εφόσον το ζητήσει ο ίδιος με δικά του έξοδα) ή από τα γραφεία της εταιρείας (εφόσον το ζητήσει ο ίδιος και κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για την ταχύτερη και πιο σωστή εξυπηρέτηση σας οταν πραγματοποιείτε καταθέσεις σαν αιτιολογία θα πρέπει να αναγράφεται ο προσωπικός σας κωδικός που σας έχει κοινοποιηθεί από τους εκπροσώπους της e-base.gr. Βάσει του κωδικού αυτού το σύστημα σας αντιλαμβάνεται αυτόματα και σας στέλνει επιβεβαιωτικό e-mail και sms.
Ο προσωπικός σας κωδικός αναφέρεται στην καρτέλα σας εφόσον συνδεθείτε (Log in) ή στο 210 4825300 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00) ή να στείλετε e-mail στο
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Ο χρόνος και ο τόπος παράδοσης του αγαθού ή παροχής υπηρεσίας έρχεται σε κοινή συμφωνία του πελάτη με την E-base.gr πριν την έναρξη της πληρωμής - συνεργασίας.
* Το παραστατικό εκδίδεται αυτόματα ηλεκτρονικά από το σύστημα και αποστέλλεται στον πελάτη στο δηλωμένο e-mail που έχει καταχωρηθεί στην καρτέλα του. Σε περίπτωση που ο πελάτης αλλάξει e-mail οφείλει να ενημερώσει την e-base.gr για να αντικατασταθεί με το σωστό. Επίσης οφείλει να ελέγχει και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία του (spam). Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το παραστατικό σας σε διάστημα 7 ημερών από την πληρωμή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.