Στην εταιρεία μας πληρώνετε αποκλειστικά στην τράπεζα EUROBANK για ηλεκτρονικές πληρωμές (POS / e-POS) μέσω της CARDLINK (επίσημο συνεργάτη της eurobank) ή μέσω IRIS ή μέσω PAYPAL.
Τα συστήματα μας είναι συνδεδεμένα με τις συγκεκριμένες τράπεζες, και οι υπηρεσίες / συνδρομές ανανεώνονται ΑΥΤΟΜΑΤΑ με το που κάνετε κατάθεση και βάλετε σαν αιτιολογία τον κωδικό σας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κάθε πελάτης μας έχει έναν μοναδικό κωδικό που αναφέρεται στο αυτόματο ενημερωτικό e-mail που λαμβάνει ή μπορεί να τον δεί κάνοντας σύνδεση στο site μας (κάνοντας κλικ στο κουμπί ΣΥΝΔΕΣΗ πάνω δεξιά, και εισάγοντας τους κωδικούς που του έχει δώσει ο εκπρόσωπος της E-base.gr) ή μπορεί να τον μάθει στο
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Οταν πραγματοποιείτε κατάθεση σαν αιτιολογία θα πρέπει να βάζετε τον προσωπικό σας κωδικό. Δεν χρειάζεται να βάλετε ούτε το ονοματεπώνυμο σας ούτε κάτι άλλο. Το σύστημα θα σας "καταλάβει" ΑΥΤΟΜΑΤΑ και θα σας στείλει e-mail και SMS επιβεβαίωσης.
Όταν πραγματοποιήσετε την κατάθεση σας μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες, θα σας σταλεί ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ μέσω e-mail (ΠΡΟΣΟΧΗ: Το παραστατικό θα σας σταλεί στον λογαριασμό e-mail που έχετε δηλώσει στον εκπρόσωπο της εταιρείας μας κατά την έναρξη της συνεργασίας μας. Εαν στην πορεία έχει αλλάξει και δεν ισχύει θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να μας ενημερώσετε) το παραστατικό σας το οποίο το τυπώνετε ή το προωθείτε στο λογιστήριο σας. Αν δεν σας έχει έρθει το παραστατικό θα πρέπει να ελέγξετε την ανεπιθύμητη λίστα των e-mail σας (spam), διαφορετικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Το ποσό πληρωμής πρέπει να είναι ακριβώς το ποσό που σας αναφέρεται στο ενημερωτικό e-mail που έχετε λάβει με όλα τα έξοδα πληρωμένα. Εαν το ποσό δεν είναι ακριβώς αυτό που σας περιγράφει το ενημερωτικό e-mail, ΔΕΝ θα μπορέσει να ανανεωθεί η συνδρομή / υπηρεσία. Η διαδικασία ανανέωσης είναι ΑΥΤΟΜΑΤΗ.
Παρακάτω σας αναλύουμε τους τρόπους κατάθεσης με τους οποίους μπορείτε να πληρώσετε για να ανανεωθεί μια συνδρομή ή υπηρεσία ή προιόν προς την εταιρεία μας.
- Κατάθεση στο γκισέ της τράπεζας (ταμείο)
Εισέρχεστε στην τράπεζα και πάτε στο γκισέ (ταμείο) όπου λέτε στον υπάλληλο οτι επιθυμείτε να καταθέσετε το συγκεκριμένο ποσό στο λογαριασμό κατάθεσης της εταιρείας μας (σας έχει έρθει στο e-mail σας κατα την ειδοποίηση).
Ο υπάλληλος πραγματοποιεί τις απαραίτητες ενέργειες και σας ρωτά αν επιθυμείτε να γράψει κατι σαν αιτιολογία. Εσείς τον ενημερώνετε να βάλει τον προσωπικό σας κωδικό που θα του υποδείξετε.
Πληρώνετε και λαμβάνετε το απόκομμα της συναλλαγής και η πληρωμή σας έχει πραγματοποιηθεί. Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (τιμολόγιο) στο e-mail σας.
ΕUROBANK
0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Κ.Γεωργακοπούλου Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.
- Κατάθεση στο εσωτερικό μηχάνημα της τράπεζας (APS)
Εισέρχεστε στην τράπεζα και πάτε αυτόματο εσωτερικό μηχάνημα που υπάρχει (APS). Επιλέγετε "κατάθεση σε λογαριασμό" και πληκτρολογείτε τον λογαριασμό της εταιρείας μας (σας έχει έρθει στο e-mail σας κατα την ειδοποίηση) και στην συνέχεια πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ. Ενδέχεται να απαιτείται η χρήση κάρτας (χρεωστικής ή πιστωτικής) για να μπορέσει το μηχάνημα να σας ταυτοποιήσει και να σας επιτρέψει να κάνετε την συναλλαγή σας.
Στην επόμενη οθόνη το μηχάνημα σας ρωτά να γράψετε αιτιολογία και βάζετε τον προσωπικό σας κωδικό και πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ.
Στην επόμενη οθόνη συμπληρώνετε το τηλέφωνο σας και πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ. Στην τελική οθόνη συμπληρώνετε το ποσό που θα καταθέσετε και πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ.
Βάζετε τα χρήματα στην σχετική σχισμή ένα ένα τα χαρτονομίσματα ή τα κέρματα και το ποσό κτατίθεται στον λογαριασμό του δικαιούχο σε πραγματικό χρόνο και λαμβάνετε το απόκομμα της συναλλαγής και η πληρωμή σας έχει πραγματοποιηθεί. Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (τιμολόγιο) στο e-mail σας.
ΕUROBANK
0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Κ.Γεωργακοπούλου Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.
- Κατάθεση στο εξωτερικό μηχάνημα της τράπεζας (AΤΜ)
Πάτε στο εξωτερικό μηχάνημα της τράπεζας (ATM) βάζετε την κάρτα αναλήψεων στην σχετική υποδοχή που υπάρχει και επιλέγετε "κατάθεση σε λογαριασμό". To μηχάνημα σας βγάζει έναν φάκελο στον οποίο καταθέτετε τα χρήματα, βάζετε τον φάκελο στην σχετική υποδοχή και ακολουθείτε το μενού της οθόνης μέχρι να ολοκληρώσετε και στο σημείο της αιτιολογίας βάζετε τον προσωπικό σας κωδικό. Τα χρήματα θα φανούν στον λογαριασμό του δικαιούχο σε έως δύο (2) εργάσιμες ημέρες. Στα πιο σύγχρονα μηχανήματα υπάρχει η επιλογή online κατάθεση όπου δεν χρειάζεται να βάλετε τα χρήματα σε φάκελο, εισάγετε ένα ένα τα χαρτονομίσματα ή τα κέρματα και το ποσό κτατίθεται στον λογαριασμό του δικαιούχο σε πραγματικό χρόνο.
Το μηχάνημα σας βγάζει την κάρτα που έχετε βάλει και παίρνετε απόκομμα της συναλλαγής σας.
Σε περίπτωση που ανήκετε σε άλλη τράπεζα και όχι στην eurobank μπορείτε να κάνετε την ίδια διδικασία μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υπολογίσετε +3€ επιπλέον έξοδα μεταφοράς τραπέζης.
Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο e-mail σας.
ΕUROBANK
0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Κ.Γεωργακοπούλου Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.
- Κατάθεση μέσω PAF (Pay A Friend) από mobile app
Κατεβάζετε το application μέσω του επίσημου google play ( εδώ ). Γράφετε στην αναζήτηση του google play "eurobank" και κάνετε εγκατάσταση την εφαρμογή στο smartphone σας ή στο tablet σας. Εφόσον συνδεθείτε με τα στοιχεία σας (πρέπει να έχετε λογαριασμό στην eurobank σαν πελάτης) επιλέγετε το κουμπί PAF.
Στην επόμενη καρτέλα πληκτρολογείτε το ποσό και το e-mail μας (
Αυτό ήταν πληρώσατε! Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας (τιμολόγιο) στο e-mail σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.
- Κατάθεση μέσω τηλεφώνου
Τηλεφωνείτε στο 210 95 55 000 ή 801 111 1144 (αν είστε πελάτης της eurobank ή του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου) και με τον κωδικό σας europhone ζητάτε από τον υπάλληλο που σας εξυπηρετεί να πραγματοποιήσει μεταφορά χρημάτων από τον λογαριασμό σας στον λογαριασμό της εταιρείας μας. Ενημερώνετε τον υπάλληλο οτι σαν αιτιολογία θα πρέπει να εισάγει τον προσωπικό σας κωδικό.
Εαν διαθέτε λογαριασμό σε άλλη τράπεζα θα επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο τηλεφωνικό αριθμό της δικής σας τράπεζες και θα ζητήσετε ακριβώς την ίδια ενέργεια. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ενημερώσετε τον υπάλληλο στο ποσό της μεταφοράς να εισάγει +3€ επιπλέον έξοδα μεταφοράς τραπέζης.
ΕUROBANK
0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Κ.Γεωργακοπούλου Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.
- Μέσω e-banking (τραπεζικό έμβασμα είτε έχετε eurobank είτε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα)
Εισέρχεστε στο e-banking σας (είτε έχετε τράπεζα eurobank είτε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα), και πραγματοποείτε το τραπεζικό έμβασμα που επιθιυμείτε στο IBAN της εταιρείας μας. Εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών το σύστημα θα ενημερωθεί αυτόματα και θα σας στείλει επιβεβαιωτικό e-mail και SMS, και το παραστατικό σας ηλεκτρονικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.
ΕUROBANK
0026.0055.69.0200664654
GR2202600550000690200664654 (IBAN)
Εμφανιζόμενο όνομα: Β.Κώτσιας & Κ.Γεωργακοπούλου Ο.Ε
Αιτιολογία: Ο προσωπικός σας κωδικός
- Από τα γραφεία της E-base.gr (κατόπιν ραντεβού) με μετρητά ή με χρεωστική ή πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα έως 3 άτοκες δόσεις (POS)
Έρχεστε στα γραφεία μας Καλλέργη 27, Νέο Φάληρο - Πειραιάς κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, και ενημερώνετε τον εκπρόσωπο μας οτι επιθυμείτε να πληρώσετε με μετρητά ή μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Ο εκπρόσωπος μας πραγματοποιεί τις απαιτούμενες ενέργειες, και σας δίνει επί τόπου το παραστατικό σας ή σας έρχεται στο e-mail σας.
Αν θέλετε να πληρώσετε με POS, τον ενημερώνετε και του δίνετε την κάρτα σας χρεωστική ή πιστωτική ή προπληρωμένη (VISA - MASTERCARD - MAESTRO - DINERS CLUB - AMERICAN EXPRESS - DISCOVER - VISA ELECTRON - UNION PAY) εκείνος εισάγει την καρτα σας στο ειδικό μηχάνημα σας λέει να πληκτρολογήσετε τον μυστικό αριθμό PIN που έχει η κάρτα σας και η συναλλαγή ολοκληρώνεται και λαμβάνετε το παραστατικό σας επί τόπου ή στο e-mail σας ή με SMS στο κινητό σας.
Η επιχείρηση μας διαθέτει εγκεκριμένο τερματικό αποδοχής καρτών POS / POS Card Terminal Available
- Από το site της E-base.gr με χρεωστική ή πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα έως 3 άτοκες δόσεις (e-POS)
Εισέρχεστε εδώ και συμπληρώνετε την σχετική φόρμα που υπάρχει βάζοντας στο σχετικό πεδίο "περιγραφή πληρωμής" το αντικείμενο που πληρώνετε (πχ ανανέωση hosting ή επισκευή Η/Υ, κλπ κλπ) και στο πεδίο "ποσό" συμπληρώνετε το ποσό που σας έχει ενημερώσει ο εκπρόσωπος της E-base.gr. Στην συνέχεια πατάτε το κουμπί "πληρωμή" και μεταφέρεστε σε ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ της EUROBANK όπου δίνετε τον αριθμό της κάρτα σας χρεωστικής ή πιστωτικής ή προπληρωμένης (VISA - MASTERCARD - MAESTRO - DINERS CLUB - AMERICAN EXPRESS - DISCOVER - VISA ELECTRON - UNION PAY) και ολοκληρώνετε την συναλλαγή σας. Το σύστημα θα σας στείλει στο e-mail που θα συμπληρώσετε στην φόρμα αντίγραφο της συναλλαγής σας.
Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και την ίδια ή την επομένη ημέρα το παραστατικό σας τιμολόγιο) στο e-mail σας.
- Μέσω Paypal
Δείτε εδώ τα βήματα για να πληρώσετε με Paypal. Το σύστημα θα σας στείλει στο e-mail που θα συμπληρώσετε στην φόρμα αντίγραφο της συναλλαγής σας.
Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας έρθει ένα αυτόματο e-mail και sms ολοκλήρωσης και εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών το παραστατικό σας (τιμολόγιο) στο e-mail σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.
- Μέσω IRIS
Για να πραγματοποιήσετε μια συναλλαγή μέσω IRIS απλά μεταβείτε στο app ή το ebanking σας (εξάρτάται από την εκάστοτε τράπεζα που υποστηρίζει την υπηρεσία. Για παράδειγμα κάποια τράπεζα μπορεί να το υποστηρίζει μόνο μέσω app ή κάποια άλλη μέσω ebanking ή κάποια άλλη από οπουδήποτε, κλπ) επιλέξτε την πληρωμή που θέλετε να κάνετε μέσω IRIS τοποθετήστε στα κουτάκια που απαιτούνται το σχετικό ποσό, και αυτό ήταν....έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή σας.
1. Μπαίνετε στο mobile app της τραπεζας σας από το κινητό σας τηλέφωνο.
2. Πηγαίνετε να πραγματοποιήσετε νεα πληρωμή μέσω IRIS (διαφέρει από τράπεζα σε τράπεζα, για αυτό ενημερωθείτε από την τράπεζα σας που ακριβώς θα το βρείτε μέσα στην εφαρμογή).
3. Στο σχετικό κουτάκι πληκτρολογείτε το ποσό ή σκανάρετε το QR Code, και επιβεβαιώνετε την πληρώμη σας.
4. Η πληρωμή σας έχει ολοκληρωθεί και θα ενημερωθείτε στο e-mail σας από τον εκπρόσωπο της E-base.gr.
Η E-base.gr μπορεί να δεχτεί πληρωμές μέσω IRIS με τις παρακάτω πληροφορίες:
ΑΦΜ: 800662741
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Εφόσον έχετε βάλει σαν αιτιολογία τον προσωπικό σας κωδικό το σύστημα θα σας "αναγνωρίσει" αυτόματα θα ενημερώσει την λογιστική σας καρτέλα και θα σας στείλει επιβεβαίωση.