26. Πως ακριβώς έχω την υποστήριξη που αναφέρετε; Δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να καλέσω;

Η υποστήριξη που παρέχεται σε όλους τους πελάτες μας είναι ηλεκτρονική μέσω ειδικού συστήματος ticketing. Το σύστημα αυτό καταγράφει την εισερχόμενη βλάβη και την απάντηση του τεχνικού που σας εξυπηρετεί.

Το σύστημα θα κρατήσει ιστορικό ώστε αν μελλοντικά χρειαστείτε ξανά βοήθεια να μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εύκολα.

Μπορείτε να καλέσετε στο 210 4825300 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00) να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά αλλά καλό είναι να λάβετε και ηλεκτρονικά την απάντηση σας.

Θα πρέπει να γνωρίζετε οτι η ηλεκτρονική υποστήριξη είναι πιο γρήγορη και σε κάθε αίτημα που στέλνετε το βλέπουν όλοι οι τεχνικοί ταυτόχρονα και ο πρώτος διαθέσιμος σας εξυπηρετεί.

Επίσης και εκτός ωραρίου εργασίας (standby) οι τεχνικοί ενημερώνονται και σας εξυπηρετούν πράγμα που δεν συμβαίνει τηλεφωνικά.

Τέλος θα πρέπει να υπάρχει η ηλεκτρονική καταγραφή της βλάβης ή ερώτησης σας για λόγους ασφαλείας και δική σας και του τεχνικού μας. Η τηλεφωνική συνομιλία θα σας λύσει το πρόβλημα ενδεχομένως προσωρινά ενώ η ηλεκτρονική επικοινωνάι θα σας λύσει το πρόβλήμα για πάντα καθώς θα έχετε την απάντηση του τεχνικού μας στο e-mail σας και θα μπορείτε να διορθώσετε μελλοντικά το πρόβλημα αν σας παρουσιαστεί ξανά μόνοι σας. Σας προτείνουμε να δουλέψετε ηλεκτρονικά - γρήγορα και με ασφάλεια!

Δείτε σε video τον τρόπο λειτουργίας της ηλεκτρονικής τεχνικής υποστήριξης

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.