Φέρνετε στα γραφεία μας την συσκευή σας ή έρχεται στο χώρο σας κάποιος τεχνικός μας για την παραλαβή του. Ανοίγεται καρτέλα στο σύστημα μας ιστορικού βλάβης όπου σας έρχεται e-mail και sms με την καταχώρηση με έναν μοναδικό κωδικό βλάβης.
Ο τεχνικός ελέγχει την συσκευή σας τις επόμενες ημέρες και σας ενημερώνει με e-mail ή sms ή τηλεφωνικά. Εφόσον δώσετε το "ΟΚ" τότε προχωράει στην αποκατάσταση της βλάβης. Με την ολοκλήρωση σας έρχεται e-mail και sms για την ολοκλήρωση και έρχεστε και παραλαμβάνετε την συσκευή σας.
Τέλος με τον κωδικό βλάβης που σας έχει έρθει μπορείτε να ελέγχετε και εσείς αυτόματα την κατάσταση της συσκευής μας από το site μας www.e-base.gr στο τέλος της σελίδας που αναφέρει "παρακολουθηση βλάβης" και εφόσον εισάγετε τον κωδικό σας βλέπετε την εξέλιξη.