30. Ποια είναι η διαδικασία του service για την συσκευή μου;

Φέρνετε στα γραφεία μας την συσκευή σας ή έρχεται στο χώρο σας κάποιος τεχνικός μας για την παραλαβή του. Ανοίγεται καρτέλα στο σύστημα μας ιστορικού βλάβης όπου σας έρχεται e-mail και sms με την καταχώρηση με έναν μοναδικό κωδικό βλάβης.

Ο τεχνικός ελέγχει την συσκευή σας τις επόμενες ημέρες και σας ενημερώνει με e-mail ή sms ή τηλεφωνικά. Εφόσον δώσετε το "ΟΚ" τότε προχωράει στην αποκατάσταση της βλάβης. Με την ολοκλήρωση σας έρχεται e-mail και sms για την ολοκλήρωση και έρχεστε και παραλαμβάνετε την συσκευή σας.

Τέλος με τον κωδικό βλάβης που σας έχει έρθει μπορείτε να ελέγχετε και εσείς αυτόματα την κατάσταση της συσκευής μας από το site μας www.e-base.gr στο τέλος της σελίδας που αναφέρει "παρακολουθηση βλάβης" και εφόσον εισάγετε τον κωδικό σας βλέπετε την εξέλιξη.

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.