Το Live Support (chat) είναι η γρήγορη υποστήριξη για κάποιο θέμα ή ερώτηση που θέλετε να κάνετε χωρίς να καλείτε στα τηλέφωνα.
Eφόσον έχετε πατήσει αποδοχή στα Cookies - GDPR, θα σας εμφανιστεί στην δεξιά πλευρά της σελίδας το σχετικό "κυκλάκι" για την έναρξη της συνομιλίας. Οταν ο τεχνικός βρίσκεται online τότε υπάρχει το διακριτικό "Ζωντανή Υποστήριξη! Μιλήστε μας" κάνετε κλίκ στο συγκεκριμένο κουτάκι εισάγετε τα στοιχεία σας και ξεκινάτε την συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Όταν δεν μπορεί να απαντήσει ή βρίσκεται εκτός γραφείου τότε υπάρχει το δικαριτικό "Εκτός Σύνδεσης" και δεν μπορείτε να του μιλήσετε παρά μόνο να αφήσετε μήνυμα (σε αυτή την περίπτωση αξίζει να σταλεί e-mail καθώς θα σας εξυπηρετήσει ο τεχνικός βάρδιας). Μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω Live Chat Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Live chat ο τεχνικός σας εξυπηρετεί για γρήγορα θέματα και όχι για θέματα ασφαλείας στην προσωπική σας καρτέλα. Για παράδειγμα δεν μπορεί να σας κοινοποιήσει νεο κωδικό για το e-mail σας αν του ζητήσετε. Θα σας κατευθύνει όμως να στείλετε το απαραίτητο e-mail (ticket) να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση για λόγους ασφαλείας και να πραγματοποιηθεί αυτό που ζητήσατε. Αντίθετα ο τεχνικός θα σας κατευθύνει αν του ζητήσετε τι ρύθμιση πρέπει να πραγματοποιήσετε στον εξερχόμενο διακομιστή σας ώστε να μπορείτε να στέλνετε e-mail.
ΠΡΟΣΟΧΗ 2: Όλοι οι πελάτες θα πρέπει να έχουν υποψήν τους οτι δεν θα πρέπει να καθυστερούν τον τεχνικό καθώς υπάρχει ουρά πελατών που πρέπει να εξυπηρετηθούν. Κάνουμε την ερωτήση μας σύντομα και εφόσον λάβουμε την απάντηση από τον τεχνικό αποσυνδεόμαστε ώστε να πάρει σειρά ο επόμενος πελάτης.