Όταν στέλνετε ένα e-mail μετά από λίγα δευτερόλεπτα σας έρχεται ένα αυτόματο e-mail με την ένδειξη "ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ" έτσι ξέρετε οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στο κέντρο υποστήριξης. Το κέντρο υποστήριξης είναι ειδική κονσόλα ελέγχου που την ελέγχουν 4 τεχνικοί ταυτόχρονα.
Αν δεν δείτε αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι είτε έχετε δηλώσει λανθασμένο e-mail ή η αυτόματη απάντηση βρίσκεται στην ανεπιθύμητη λίστα σας (Spam).
Σε όλα τα αίτηματα που στέλνετε απαντάμε την ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ που σημαίνει οτι την ίδια ημέρα που θα το στείλετε θα ξέρετε για την εξέλιξη σχετικά με αυτό που έχετε ζητήσει.
Αν αυτό που έχετε ζητήσει δεν μπορεί να γίνει την ίδια ημέρα εμείς σας απαντάμε την ίδια ημέρα οτι χρειαζόμαστε παραπάνω χρόνο αλλά όπως και να έχει εσείς ενημερώνεστε αυθημερόν. Το 99% των περιπτώσεων εξυπηρετούνται μέσα σε 24ώρες.
Η εταιρεία μας λειτουργεί και εκτός ωραρίου με βάρδια ασφαλείας (standby) ΜΟΝΟ με ηλεκτρονική υποστήριξη και όχι τηλεφωνικά. Όταν λοιπόν στείλετε ένα αίτημα ο τεχνικός (αν δεν έχει φόρτο εργασίας) εξυπηρετεί όλα τα αιτήματα μέχρι την λήξης της βάρδιας. Αν όμως υπάρχει φόρτος εργασίας εξυπηρετεί τα "sos" αιτήματα λειτουργικότητας και τα υπόλοιπα "απλά" αιτήματα εξυπηρετούνται την επομένη εργάσιμη.
Παράδειγμα
Σαν "sos" αίτημα θεωρείται ένα αίτημα του στυλ "χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή κωδικού e-mail"
Σαν ένα "απλό" αίτημα θεωρείται ένα αίτημα του στυλ "παρακαλώ τοποθετήστε το νέο κείμενο που σας στέλνω"
Αν λοιπόν μέσα σε 24ώρες δεν έχετε λάβει καμία απάντηση τότε κάτι δεν πάει καλά. Μπορεί η απάντηση που σας έχει στείλει ο τεχνικός μας να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam) ή να υπάρχει καθυστέρηση δικτύου ή ο πάροχος σας να έχει φίλτρα ασφαλείας και να μπλοκάρει το e-mail μας κλπ κλπ, σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε εκ νέου μαζί μας.