Ηλεκτρονική βάρδια τεχνικού 24/7, ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ
Στέλνετε το μήνυμα σας και σε λίγα λεπτά λαμβάνετε ένα αυτόματο απαντητικό μήνυμα με έναν κωδικό αιτήματος - βλάβης.
Αν δεν σας έρθει αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι κάτι δεν έχετε στείλει σωστά. Το αυτόματο αποδεικτικό που λαμβάνετε επιβεβαιώνει οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στην κονσόλα τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε. Ο τεχνικός βάρδιας που βρίσκεται σε standby θα επιλύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και το οποίο είναι επείγον ζήτημα λειτουργικότητας (πχ πτωση site, παρακολουθηση διαγραμμάτων για το site σας, μη λήψη e-mail κλπ κλπ).
Οποιδήποτε άλλο ζήτημα "απλής ροής" επιλύνεται την επομένη εργάσιμη ημέρα.
Ο τεχνικός δεν βρίσκεται στο γραφείο ούτε απαντάει σε τηλεφωνικές κλήσεις. Ο τεχνικός όπου και να βρίσκεται διαθέτει φορητή συσκευή με ενημέρωση "alert" σε πραγματικό χρόνο στην ειδική κοσνόλα υποστήριξης.
Ετσι δεν θα σταματήσετε πότε να έχετε υποστήριξη από εμάς ακόμα και εκτός ωραρίων!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν απαντάμε, ούτε εκτελούμε αιτήματα call back (πχ καλέστε με στο κινητό μου).
Δείτε Αναλυτικά Εδώ.
Ωράριο Εξυπηρέτησης: 24ωρο / Κυριακές - Αργίες / Πρίν ή μετά το ωράριο λειτουργίας.
Στείλε μήνυμα στην Βάρδια Ασφαλείας