E-mail / Αίτημα Υποστήριξης

Στέλνετε το μήνυμα σας και σε λίγα λεπτά λαμβάνετε ένα αυτόματο απαντητικό μήνυμα με έναν κωδικό αιτήματος - βλάβης.

Αν δεν σας έρθει αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι κάτι δεν έχετε στείλει σωστά. Το αυτόματο αποδεικτικό που λαμβάνετε επιβεβαιώνει οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στην κονσόλα τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε.

Ο πρώτος διαθέσιμος τεχνικός, θα αναλάβει να εξετάσει το αίτημα σας, και θα σας απαντήσει την ίδια ημέρα. Αν αυτό που έχετε ζητήσει απαιτεί παραπάνω χρόνο υλοποίησης (διευκρινήσεις, εξειδικευμένες προγραμματιστικές εργασίες, κλπ), τότε θα σας απαντήσει την ίδια ημέρα, αναφέροντας σας πόσος χρόνος χρειάζεται για να υλοποιηθεί αυτό που έχετε ζητήσει.

Ωράριο Εξυπηρέτησης: 24ωρο / Κυριακές - Αργίες / Πρίν ή μετά το ωράριο λειτουργίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν απαντάμε, ούτε εκτελούμε αιτήματα call back (πχ καλέστε με στο κινητό μου).

 

 Καταχώρησε Αίτημα Υποστήριξης

 

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.