Στέλνετε το μήνυμα σας και σε λίγα λεπτά λαμβάνετε ένα αυτόματο απαντητικό μήνυμα με έναν κωδικό αιτήματος - βλάβης.
Αν δεν σας έρθει αυτό το μήνυμα σημαίνει οτι κάτι δεν έχετε στείλει σωστά. Το αυτόματο αποδεικτικό που λαμβάνετε επιβεβαιώνει οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί στην κονσόλα τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε.
Ο πρώτος διαθέσιμος τεχνικός, θα αναλάβει να εξετάσει το αίτημα σας, και θα σας απαντήσει την ίδια ημέρα. Αν αυτό που έχετε ζητήσει απαιτεί παραπάνω χρόνο υλοποίησης (διευκρινήσεις, εξειδικευμένες προγραμματιστικές εργασίες, κλπ), τότε θα σας απαντήσει την ίδια ημέρα, αναφέροντας σας πόσος χρόνος χρειάζεται για να υλοποιηθεί αυτό που έχετε ζητήσει.
Ωράριο Εξυπηρέτησης: 24ωρο / Κυριακές - Αργίες / Πρίν ή μετά το ωράριο λειτουργίας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν απαντάμε, ούτε εκτελούμε αιτήματα call back (πχ καλέστε με στο κινητό μου).