Tasks

Με την εφαρμογή Tasks μπορείτε να οργανώσετε το γραφείο ή την επιχειρήση σας, ώστε με αυτόματο τρόπο να μπορείτε να "ελέγχετε" τις εργασίες που πρέπει να γίνουν.

Το σύστημα βασίζεται στον καταμερισμό εργασιών από τον διαχειριστή προς τους υπαλλήλους με ανάθεση δουλειών και οπτική επιβεβαίωση (πράσινή ή κόκκινη σήμανση), αλλά και με ειδοποίηση e-mails. Το σύστημα διατηρεί το ιστορικό από τους εργαζόμενους και δείχνει την πρόοδο για κάθε εργασία που έχει ανατεθεί, καθώς και τον συνολικό χρόνο που χρειάστηκε ο υπάλληλος για να εκτελέσει την εργασία που του έχει ανατεθεί.

Το σύστημα μπορεί να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη με το σχετικό επιπλέον κόστος. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εφαρμογή για να λειτουργήσει απαιτεί linux hosting.

Κόστος Εφαρμογής: επικοινωνήστε μαζί μας

Κόστος Εφαρμογής με hosting στην e-base.gr: επικοινωνήστε μαζί μας

Invite to rate for Virtuemart

Με την εφαρμογή Invite to rate for Virtuemart μπορείτε με αυτόματο τρόπο (προγραμματίζετε εσείς μετά από πόσες μέρες θέλετε) να ενημερώνετε τον πελάτη που πραγματοποίησε μια αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα σας, ώστε να σας κάνει αξιολόγηση (θετική ή αρνητική), αναλογα το κανάλι επικοινωνίας που θέλετε να τον προσεγγίσετε (πχ skroutz, best price, facebook, κλπ).

Το σύστημα βασίζεται στον προγραμματισμό με αυτόματο τρόπο, όταν πραγματοποιηθεί μια παραγγελία από το e-shop σας, να μπορεί να "καταλαβαίνει" οτι ο πελάτης παρέλαβε το προιόν του (ολοκληρωμένο) και μετά από "Χ" ημέρες που θα έχετε προγραμματίσει, να του στέλνει αυτόματα ειδοποίηση για να σας κάνει αξιολόγηση.

Το σύστημα αποτελείται από τον αυτοματισμό και το εικαστικό μέρος, που πρέπει να δημιουργηθεί ανάλογα τις απαιτήσεις σας, ώστε να είναι ελκυστικό με παρότρυνση για αξιολόγηση. Με το επιπλέον κόστος μπορεί η εφαρμογή να τροποποιηθεί ανάλογα τις απαιτήσεις του πελάτη.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εφαρμογή για να λειτουργήσει απαιτεί linux hosting.

Κόστος Εφαρμογής: επικοινωνήστε μαζί μας

Κόστος Εφαρμογής με hosting στην e-base.gr: επικοινωνήστε μαζί μας

Joomla Anti-hacking

Με την εφαρμογή joomla anti-hacking μπορείτε να εποπτεύετε βάσεις δεδομένων και αρχεία του joomla site σας με ΑΥΤΟΜΑΤΟ τρόπο, και εφόσον υπάρχουν αλλαγές σε τύπους αρχείων ή σε πίνακες της βάσης δεδομένων που δε θα έπρεπε, τότε αποστέλλονται σχετικα e-mails και sms (προαιρετικά) στους διαχειριστές με σχετικό alert.

Το σύστημα εποπτεύει με τέτοιο τρόπο το site σας και την βάση δεδομένων, και σας αναφέρει με ακρίβεια την διαδρομή που έχει τροποποιηθεί ενώ δεν έπρεπε.Το σύστημα είναι τόσο ευέλικτο που προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε τύπο joomla site και προσφέρει την μέγιστη ασφάλεια. Για παράδειγμα σε ένα ειδησιογραφικό site το οποίο έχει συνεχή ροή από άρθρα, το σύστημα θα εξαιρεί τα άρθρα και δεν θα τα λαμβάνει υπόψην του, που σημαίνει οτι αν γίνει κάποια τροποποίηση σε άρθρο δεν θα στείλει ενημερώσεις alert. Σε ένα site ναυτιλιακής εταιρείας όμως για παράδειγμα, αν τροποποιηθεί ένα άρθρο (μιας και η ναυτιλιακή εταιρεία δεν ανεβάζει συνέχως άρθρα) αν υπάρξει αλλαγή, τότε θα στείλει alert. Με τον ίδιο τρόπο ορίζουμε δυναμικά τους πίνακες και τα αρχεία για κάθε site που θέλουμε να στέλνει ενημέρωση ή να εξαιρούνται από την εποπτεία.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε πολύ γρήγορα να εντοπίσετε την "εισβολή" στο site σας, και άμεσες κινήσεις αν την περιορίσετε και να επαναφέρετε σε προγενέστερες φυσιολογικές καταστάσεις (restore).

Η εφαρμογή μπορεί να τροποποιηθεί και να επεκταθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη.



ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εφαρμογή για να λειτουργήσει απαιτεί linux hosting.

Κόστος Εφαρμογής: επικοινωνήστε μαζί μας

Κόστος Εφαρμογής με hosting στην e-base.gr: επικοινωνήστε μαζί μας

 

PU Restaurant Booking

Με την εφαρμογή PU Restaurant Booking μπορείτε να δημιουργήσετε ηλεκτρονικές κρατήσεις για το κατάστημα σας με διαφορετικά σημεία κρατήσεων (πχ πλατεία, εξώστης, κλπ) και με διαφορετικές τιμές. Το σύστημα δεσμεύει (προ-κράτηση) ένα ποσοστό  από την συνολική αξία σαν προκαταβολή (πχ 20%), και η πληρωμή γίνεται αυτόματα με paypal ή χρεωστική / πιστωτική κάρτα. Το σύστημα αποστέλλει email επιβεβαίωσης μετά την συναλλαγή σε πελάτη και ιδιοκτήτη. Το τράπεζι που δεσμεύεται δεν μπορεί να δεσμευτεί από άλλον πελάτη για την συγκεκριμένη ώρα και σε διάστημα που ορίζουμε εμείς (πχ αν δεσμευτεί ένα τραπέζι στις 19.00, το ίδιο τραπέζι μπορεί να ξανα-δεσμευτεί στις 21.00, κοκ).

Το σύστημα με την επιπλέον χρέωση μπορεί να παραμετροποιηθεί και να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε επιχείρηση χρειάζεται ηλεκτρονικές κρατήσεις. Επιπλέον τεχνικά μπορεί να παραμετροποιηθεί όπως επιθυμεί ο πελάτης (πχ αποστολή SMS για την κράτηση, διαχείριση κρατήσεων frontend, backend, κλπ).

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εφαρμογή για να λειτουργήσει απαιτεί linux hosting

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Όλοι οι πελάτες της e-base.gr που έχουν ήδη hosting , έχουν 50% έκπτωση στο κόστος της εφαρμογής!

Κόστος Εφαρμογής: επικοινωνήστε μαζί μας

Κόστος Εφαρμογής με hosting στην e-base.gr: επικοινωνήστε μαζί μας

Αξιολόγηση μετά την πώληση

 Με την εφαρμογή αξιλόγηση μετά την πώληση, μπορείτε να μένετε σε "επαφή" με τον πελάτη σας μετά την πώληση που κάνατε. Το σύστημα θα ενημερώσει τον πελάτη με e-mail σας ανάλογα, τις ημέρες που θα επιλέξετε εσείς στο διαχειρσιτικό του joomla και θα τον παροτρύνει να σας κάνει αξιολόγηση όπου εσείς δηλώσετε, εμφανίζοντας του και το σχετικό QR CODE για γρήγορη μετάβαση.

Το σύστημα λειτουργεί με την υπενθύμιση για αγορές και είναι ανεξάρτητο από πλατφόρμες (πχ skroutz, best price, κλπ), αλλά με το σχετικό επιπλέον κόστος μπορεί να τροποποιηθεί για οποιαδήποτε πλατφόρμα και να συνδιαστεί με οποιονδήποτε αυτοματισμό και να συνδιαστεί με όσα social media ή πλατφόρμες έχετε για να δέχεστε αξιολογήσεις.

Το σύστημα μπορεί και στέλνει ειδοποιήσεις ΑΥΤΟΜΑΤΑ μετά από αγορές που έχουν γίνει στο κατάστημα σας.

 

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εφαρμογή για να λειτουργήσει απαιτεί linux hosting

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Όλοι οι πελάτες της e-base.gr που έχουν ήδη hosting , έχουν 50% έκπτωση στο κόστος της εφαρμογής!

Κόστος Εφαρμογής: επικοινωνήστε μαζί μας

Κόστος Εφαρμογής με hosting στην e-base.gr: επικοινωνήστε μαζί μας

Shifts (βάρδιες)

 Με την εφαρμογή shifts (βάρδιες), μπορείτε να οργανώσετε τις βάρδιες της επιχείρησης σας με τους εργαζομένους σας. Η εφαρμογή είναι πολύ απλή, και στηρίζεται στα άρθρα (articles).

Δημιουργείτε τα άρθρα σας (κάθε εργαζόμενος είναι και ένα άρθρο), και στην συνέχεια πάτε στο module με τις βάρδιες, και δηλώνετε το ID του άρθρου (του εργαζομένου) που θέλετε, επιλέγετε την ημερομηνία και τότε αυτό εμφανίζεται σαν calendar στο site (frontend).

Κάνοντας κλικ πάνω στο όνομα του εργαζομένου στο frontend, μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες που έχετε περάσει για τον συγκεκριμένο εργαζόμενο.

Η εφαρμογή με επιπλέον κόστος, μπορεί να παραμετροποιηθεί ακόμα περισσότερο σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

 



ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εφαρμογή για να λειτουργήσει απαιτεί linux hosting

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Όλοι οι πελάτες της e-base.gr που έχουν ήδη hosting , έχουν 50% έκπτωση στο κόστος της εφαρμογής!

Κόστος Εφαρμογής: επικοινωνήστε μαζί μας

Κόστος Εφαρμογής με hosting στην e-base.gr: επικοινωνήστε μαζί μας

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.