Remote Support

Το τεχνικό μας τμήμα μπορεί να σας εξυπηρετήσει άμεσα και υπέυθυνα όπου και αν βρίσκεστε. Οι τεχνικοί μας μπορούν να συνδεθούν απομακρυσμένη στον Η/Υ σας, και εφόσον δώσετε εσείς έγκριση, να προβούν στις απαραίτητες εργασίες που έχετε ζητήσει.

Οι εργασίες αυτές είναι εργασίες "μικρής κλίμακας" (πχ ρύθμιση e-mail, τροποποίηση εικόνας, καθοδήγηση σε e-shop, κλπ), ώστε να εξυπηρετηθείτε πολύ γρήγορα.

Κατεβάστε το Ammyy ή AnyDesk ή Teamviewer δώστε στον τεχνικό τα απαραίτητα ID και password χωρίς να κλείσετε το πρόγραμμα που έχετε ανοίξει. Ο τεχνικός συνδέεται στον Η/Υ σας και λύνει το πρόβλημα.

Εαν έχετε φορητή συσκευή με λειτουργικό android (tablet, κινητό, κλπ) κατεβάστε την QS έκδοση Teamviewer ή Anydesk. Δείτε το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο ΕΔΩ

Ωράριο Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Χρησιμοποιώντας τα προγράμματα αυτά εξουσιοδοτείτε τον εκάστοτε τεχνικό με δική σας συναίνεση να εισέρθει στον Η/Υ και να αποκαταστήσει το ενδεχόμενο πρόβλημα ή να σας δείξει διάφορα πράγματα που του έχετε ζητήσει. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τα παραπάνω μην χρησιμοποιήσετε τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.

 

 Κάνε αίτημα απομακρυσμένης υποστήριξης

 

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.