Πατήστε το εικονίδιο της ζωντανής υποστήριξης (εφόσον έχετε πατήσει αποδοχή στα Cookies - GDPR) στην δεξιά πλευρά της σελίδας μας όταν βλέπετε το διακριτικό "Ζωντανή Υποστήριξη! Μιλήστε μας" (Chat) και μιλήστε με τον τεχνικό σε πραγματικό χρόνο ώστε να σας εξυπηρετήσει.
Όταν συνδεθείτε στο Live chat βλέπετε την ειδική σήμανση του εκπροσώπου. Οταν η σήμανση είναι "Συνδεδεμένος" ο εκπρόσωπος είναι διαθέσιμος και μπορείτε να του μιλήσετε, όταν είναι "απών" ο εκπρόσωπος είναι απασχολημένος και συνομιλεί με άλλο πελάτη μπορείτε να αφήσετε το μήνυμα σας και μόλις ελευθερωθεί θα σας εξυπηρετήσει, όταν είναι "εκτός σύνδεσης" ο εκπρόσωπος απουσιάζει από το γραφείο του οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να στείλετε e-mail.
Ωράριο Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9.30 - 18.00.