Υπάρχουν περίπτωσεις που στέλνουμε κάποια e-mail και δεν παραδίδονται σε κάποιους συγκεκριμένους παραλήπτες, ενώ στο σύνολο των αποδεκτών παραδίδόνται κανονικά (πχ αν στείλουμε 15 emails την ημέρα, τα 13 e-mails θα παραδωθούν ενώ τα 2 όχι).
Θα πρέπει να εξετάσουμε τις παρακάτω παραμέτρους:
- Στέλνουμε από webmail ή κάποιον άλλον client (πχ outlook);
- Τι σημαίνει ο όρος "δεν παραδίδεται"; έρχεται κάποιο αυτόματο μήνυμα λάθους; ή απλά ο παραλήπτης δεν το λαμβάνει; Αν έρχεται μήνυμα λάθους τι ακριβώς αναφέρει το μήνυμα;
- Όταν στέλνουμε ένα e-mail βάζουμε τίτλο, κείμενο (σώμα) ή απλά στέλνουμε κάτι συνημμένα;
Εαν συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω, είναι πολύ πιθανόν οι πάροχοι των παραληπτών να έχουν αυξημένα φίλτρα ασφαλείας και να "θεωρούν" ύποπτο το e-mail που στέλνετε και να το απορρίπτουν.
Άλλη πιθανή δυσλειτουργία είναι να υπάρχει κάποιο πρόβλημα από τον client που στέλνετε (εαν στέλνετε από client). Δοκιμάστε να στείλετε από webmail.
Άλλη πιθανή αιτία είναι να κάνει το e-mail σας spam χωρίς να το γνωρίζετε (πχ να έχετε κολλήσει κάποιον ιό, και να στέλνει ψεύτικες αποστολές με αποτέλεσμα το e-mail σας να χαρακτηριστεί σε ανεπιθύμητες λίστες προς τις συγκεκριμένες διευθύνσεις). Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τεχνικό σας ώστε να δηλώσει την email διεύθυνση σε whitelist ώστε οι πάροχοι να εξαιρούν την διεύθυνση σας από τις "black list" τους. Η διαδικασία αυτή γίνεται άμεσ από τον τεχνικό σας, αλλά ενδέχεται να πάρει μέρες ή εβδομάδες από τους παρόχους των παραληπτών ώστε να ενημερώσουν τις λίστες τους για τις αλλαγές που έχουν γίνει.