Η φράση που μπορεί να ακούσετε συχνά από τον εκπρόσωπο μας όταν επικοινωνείτε μαζί μας είναι "στείλτε μας ή ανοίγουμε ένα αίτημα στο σύστημα, και θα σας ενημερώσουμε".
Η εταιρεία μας διαθέτει μια ειδική κονσόλα υποστήριξης που διαχειρίζεται αιτήματα. Τα αιτήματα είναι ενέργειες προς το τεχνικό τμήμα για εξέταση ή επίλυση κάποιου ζητήματος.
Το αίτημα μπορεί είτε να δημιουργηθεί χειροκίνητα από έναν εκπρόσωπο μας είτε από την αποστολή ενός απλού e-mail από τον πελάτη (στην περίπτωση του e-mail ο πελάτης λαμβάνει ένα αυτόματο απαντητικό e-mail με τον κωδικό αιτήματος).
Για να ενεργοποιηθεί ένα αίτημα, αρκεί να στείλετε e-mail στο
Το αίτημα που υπάρχει στην κονσόλα υποστήριξης δεν μπορεί να ξεχαστεί, οπότε και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.
Το αίτημα παραμένει στην κονσόλα υποστήριξης με την ειδική κόκκινη σήμανση που αναβοσβήνει καθώς δεν έχει επιλυθεί, και όλοι οι εκπρόσωποι του τεχνικού τμήματος το βλέπουν καθημερινά μπροστά τους.
Όταν το αίτημα επιλυθεί, ο τεχνικός που ασχολείται με το συγκεκριμένο αίτημα θα σας απαντήσει, και πλέον το αίτημα ολοκληρώνεται και κλείνει.