56. Δεν μπορώ να μπώ ξαφνικά στο site μου. Μου λέει "η σελίδα δεν βρέθηκε", ενώ πριν 5 λεπτά έμπαινα. Έχει πέσει η σελίδα; Δεν μπορώ να μπώ ούτε στα e-mail μου (webmail ή outlook). Τι συμβάινει; Είναι κάποιο γενικευμένο πρόβλημα ή έχει μπλοκάρει η IP μου;

Αν δεν μπορείτε να μπείτε στο site σας ξαφνικά ενώ μπαίνατε κανονικά ή σταμάτησε απότομα η απόστολή / λήψη e-mails ή υπάρχουν περιπτώσεις που νομίζουμε οτι το site μας έχει "πέσει" ενω λειτουργεί κανονικά ή το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά μετά απο αποτυχημένες προσπάθειες να συνδεθείτε στα e-mail σας τότε ενδεχομένως να έχει μπλοκαριστεί η IP σας διεύθυνση (έχει μπλοκαριστεί τοπικά σε εσάς. Ο κόσμος βλέπει κανονικά το site σας (εαν έχετε) ή μπορεί να σας στέλνει κανονικά email (εαν έχετε), αλλά εσείς δεν μπορείτε να το δείτε ούτε να στείλετε / λάβετε) από προσπάθειες αποτυχημένης σύνδεσης σε ένα τομέα του site - server σας (διαχειριστικό site ή webmail ή outlook κλπ). Μπορεί αυτό να μην προκλήθηκε άμεσα από εσάς αλλά μπορεί από ένα τερματικό μηχάνημα ή κινητό ή tablet του γραφείου σας ή του υπαλλήλου σας κλπ, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει ολόκληρη την IP, και να σας "κόψει" την πρόσβαση.

Για να λυθεί το πρόβλημα πρέπει να κάνουμε τα παρακάτω:

1) Συνδεόμαστε στο site μας με δεδομένα κινητής τηλεφωνίας (οχι wifi) και πληκτρολογούμε το site μας (πχ www.test.gr). Εαν συνδεθούμε κανονικά, αλλά από κανονικό pc ή wifi δεν μπορούμε να μπούμε αυτό σημαίνει οτι η διεύθυνση IP μας έχει μπλοκάρει. Με τον τρόπο αυτό διασταυρώνουμε γρήγορα οτι το πρόβλημα είναι τοπικό δικό μας και όχι κάποιο γενικό πρόβλημα της υπηρεσίας.

2) Μπαίνουμε στο www.e-base.gr (από την μπάρα του μενού επιλέγετε IP LOOKUP και σας εμφανίζεται η διεύθυνση IP σας) ή εναλλακτικά στα site https://www.iplocation.net ή https://whatismyipaddress.com. Επικοινωνείτε μαζί μας (μας στέλνετε από τον εφεδρικό λογαριασμό e-mail που έχετε δηλώσει κατά την συνεργασία μας πχ gmail), και λέτε στον τεχνικό την συγκεκριμένη IP που σας δείχνει, και εκείνος ελέγχει αν είναι μπλοκαρισμένη και την αφαιρεί και μπορείτε να συνδεθείτε κανονικά. Η IP σας πρέπει να αποτελείται από αριθμούς (πχ 78.563.50.71).
 
3) Εάν είναι δυνατόν και έχουμε πρόσβαση κάνουμε επανεκκίνηση το router μας (το βγάζουμε από την μπρίζα για περίπου 10-15 λεπτά και το συνδέουμε πάλι) ώστε να αλλάξει IP διεύθυνση και στην συνέχεια συνδεόμαστε από κανονικό Η/Υ ή μέσω wifi (όχι με δεδομένα κινητής τηλεφωνίας) για να διαπιστώσουμε αν με την αλλαγή της IP το πρόβλημα διορθώθηκε. ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ RESET ΣΤΟ ROUTER, διότι ενδέχεται να χάσει τις ρυθμίσεις του παρόχου σας και δεν θα έχετε internet και τηλέφωνο, και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχο που σας δίνει internet και τηλέφωνο στο χώρο σας. (Το βήμα αυτό ΔΕΝ ισχύει αν έχετε static IP).
 
4) Εαν έχετε static IP ενημερώστε μας για να την δηλώσουμε white list (Το βήμα αυτό ΔΕΝ ισχύει αν έχετε dynamic IP).
 
 
ΥΓ: Η IP σας μπορεί να μπλοκάρει από λανθασμένες προσπάθειες σύνδεσης στο site σας (πχ διαχείριση, webmail, outlook, κάποιο εμπορικό ή λογιστικό πρόγραμμα, τοπικό δίκτυο, cpanel, κλπ).

ΥΓ 2: Σε περίπτωση που αντί για IP (αριθμός πχ 78.563.50.71), εμφανίζεται κωδικοσειρά της μορφής 2a02:85f:f0k5:c900:655f:ve18:78f8:24db, τότε για να δούμε την IP θα πρέπει να μπούμε μέσα στο router του παρόχου μας ή να βγάλουμε το router από την πρίζα για δεκαπέντε (15) λεπτά ώστε να δούμε αν θα εμφανιστεί IP διεύθυνση (αριθμός).
© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.