37. Δεν μπορώ να μπώ στο site / ftp / e-mail μου, φταίει ο server ή κάτι άλλο;

Όταν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο site σας μπορούν να συμβαίνουν διάφορα πράγματα. Πρωτού επικοινωνήσουμε με τους τεχνικούς που μας έχουν φτιάξει το site, ας δούμε μερικά εύκολα πράγματα που πρέπει να κάνουμε.

- Δεν μπρούμε να μπούμε μόνο στο δικό μας site ή γενικώς σε site του internet;
- Δεν μπορούμε να μπούμε μόνο στο site μας ή και στην διαχείριση του site μας;
- Όταν μπαίνουμε στο site μας βγάζει κάποιο σφάλμα ή απλά αναφέρει "δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής";
- Δοκιμάσαμε να μπούμε από κάποιο σταθερό pc ή laptop ή από το κινητό μας; Από άλλο pc ή laptop (πχ κάποιου φίλου μας) μπορούμε να μπούμε;
- Προσπαθούμε να μπούμε με καλωδιακό internet; με ασύρματο (wifi); με δεδομένα κινητού (4G, 5G, κλπ κλπ);
- Στο router μας ανάβουν τα λαμπάκια σωστά; Έχουμε internet στο χώρο μας;

Εάν έχουμε τα συμπτώματα από τα παραπάνω ερωτήματα θα πρέπει πρώτα να βγάλουμε το router μας από την μπρίζα για 15 λεπτά και να το ξανασυνδέσουμε. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίζουμε πάλι πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με τον πάροχο μας (πχ ΟΤΕ, forthnet, κλπ κλπ) για να γίνει ψηφιακός έλεγχος της γραμμής μας. Και αν τότε εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε πρόβλημα τότε θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με τους τεχνικούς που διαχειρίζονται τον web server που φιλοξενείται το site σας. Το 90% των προβλημάτων είναι "τοπικού" χαρακτήρα και το έχουμε στον χώρο μας. Πολλές φορές "κολλάει" ο εξοπλσιμός του internet στιγμιαία ή ο πάροχος κάνει κάποια προσωρινή αναβάθμιση ή γίνονται στιγμιαία disconnect και στην συνέχεια επανέρχεται η γραμμή κλπ κλπ.

INFO: Θα πρέπει να γνωρίζετε οτι σπάνια ευθύνεται ο server του site σας για κάποιο από τα πιθανά "τοπικά" προβλήματα που αντιμετωπίζετε. Ο server σας περιέχει επίπεδα ασφαλείας και δικλείδες ασφαλείας και αν το πρόβλημα οφείλεται στον server εκτός από εσάς θα επηρεαστούν όλοι οι πελάτες οπότε και το πρόβλημα θα είναι μεγάλο. Το κυριότερο όμως από όλα είναι οτι οι τεχνικοί σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος θα ενημερωθούν ΠΡΙΝ από εσάς μέσω e-mail και SMS (notification alert) οπότε θα έχουν επιλύσει και άμεσα το όποιο πρόβλημα. Εάν το πρόβλημα οφείλεται σε τρίτο παράγοντα (πχ κακοκαιρία, κομμένο καλώδιο κεντρικού παρόχου, κλπ κλπ) τότε δεν μπορούν να το επιλύσουν όμως θα σας ενημερώσουν όταν επικοινωνήσετε μαζί τους.

INFO 2: Πολλές φορές λόγω ταυτόχρονων αιτημάτων που πραγματοποιείτε προς τον server (πχ οταν διαβάζετε τα e-mail σας ή όταν συνδέεστε μέσω FTP) κάνετε αιτήματα (request) προς τον server και ενδέχεται να γίνει block η IP σας τοπικά από το μηχάνημα που συνδέεστε. Σε αυτή την περίπτωση είτε:

α) Αποσυνδέετε το router σας από την μπρίζα για 15 λεπτά και το συνδέετε πάλι περιμένοντας να συγχρονίσουν όλα τα λαμπάκια που απαιτούνται, ώστε να αλλαχτεί αυτόματα η ip από τον πάροχο σας και να συνδεθείτε κανονικά.

ή

β) Λέτε σε κάποιον τεχνικό μας την IP σας (μπορείτε να δείτε ποια είναι η IP σας αν μπείτε στο site μας www.e-base.gr και πατήσετε πάνω δεξιά IP LOOKUP), ώστε να σας ξεμπλοκάρει και να ξανα έχετε πρόσβαση.

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.