36. Τον τελευταίο καιρό δεν παραδίδονται τα e-mail, τι ακριβώς συμβαίνει;

Υπάρχουν πολλές αιτίες για να μην παραδίδεται ένα e-mail. Παρακάτω σας αναλύουμε μερικούς τρόπους αντιμετώπισης.

Για να μπορέσετε όμως να καταλάβετε πώς ακριβώς λειτουργεί το σύστημα επείδη είναι πολύπλευρο θα πρέπει να λάβετε υπόψην σας το παρακάτω :

Για την αποστολή ενός e-mail υπάρχει η τετράδα ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ - ΠΑΡΟΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ - ΠΑΡΟΧΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ - ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ. Αυτό σημαίνει οτι το σφάλμα μπορεί να προκύπτει σε οποιαδήποτε από τα 4 σημεία. Το e-mail σας φεύγει από εσάς (αποστολέας) παραδίδεται στον πάροχος σας (αν το e-mail σας είναι για παράδειγμα Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. παραδίδεται στον server σας ή αν είναι Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. παραδίδεται στην google) ο πάροχος σας μεταβιβάζει το e-mail στον πάροχο του παραλήπτη και ο πάροχος με την σειρά του στον παραλήπτη.

Έτσι λοιπόν ενδέχεται το πρόβλημα να εντοπίζεται στο δικό σας πάροχο ή στον πάροχο του αποστολέα ή στον παραλήπτη ή σε εσάς. Μπορεί δηλαδή από εσάς να φεύγει σωστά το e-mail αλλά να δημιουργείται πρόβλημα σε κάποια από τα άλλα σημεία ή το αντίστροφο.

Αρχικά λοιπόν κοιτάμε όταν στέλνουμε ένα e-mail αν δεν παραδίδεται μόνο από τον client που χρησιμοποιούμε (πχ outlook) ή και από το webmail του server μας.

Αν δεν μπορεί να σταλεί από πουθενά τότε θα πρέπει να ελέγξουμε τις ρυθμίσεις μας μήπως έχει πειραχτεί κάτι ή να επικοινωνήσουμε με τον πάροχο μας.

Στην συνέχεια ελέγχουμε αν δεν μπορεί να παραδοθεί κάποιο e-mail προς μια συγκεκριμένη διεύθυνση ή πρός οποιαδήποτε διεύθυνση. Για παράδειγμα δεν παραδίδεται στην διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ; ή οπουδήποτε και αν στείλουμε (gmail, yahoo, Κλπ κλπ);

Επίσης στο πίσω μέρος του μυαλού μας πρέπει να έχουμε οτι οι πάροχοι (hotmail, gmail, yahoo, κλπ κλπ) αναβαθμίζουν ανά τακτά διαστήματα τα φίλτρα τους για τα spam e-mail οπότε ενδεχομένως και να δημιουργούνται προσωρινά προβλήματα.

Άλλο ένα κομμάτι που πρέπει να κοιτάξουμε είναι να ελέγξουμε - διαβάσουμε το μήνυμα σφάλματος. Οταν στέλνουμε  ένα e-mail αν δεν καταλήξει στον τελικό αποδέκτη τότε μας έρχεται ένα αυτόματο μήνυμα που περιγράφει το σφάλμα. Αν διαβάσουμε προσεκτικά το σφάλμα είμαστε πιο κοντά στο να βρούμε την αιτία του προβλήματος.

Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται είτε η ip του server σας να έχει μπει σε black list ή ο πάροχος του παραλήπτη να έχει θέσει την δική σας διεύθυνση e-mail σε μαύρη λίστα ή η διεύθυνση του παραλήπτη να έχει πίασει το μέγιστο επιτρεπτό όριο αποθήκευσης e-mail (mail quota).

Παράδειγμα

Subject: Mail delivery failed: returning message to sender

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
retry timeout exceeded

<mime-attachment>
Return-path: Received: from [::1] (port=42838 helo=195.145.298.6) by 195.145.298.6 with esmtpsa (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:128) (Exim 4.87) (envelope-from ) id 1bomLu-002aCD-G4; Tue, 27 Sep 2016 09:58:54 +0300 Received: from 85.72.90.132 ([85.72.90.132]) by 195.145.298.6 (Horde Framework) with HTTPS; Tue, 27 Sep 2016 09:58:52 +0300 Date: Tue, 27 Sep 2016 09:58:52 +0300 Message-ID: <Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..6>;; From: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Aν η διεύθυνση του server σας έχει μπει σε διαδικασία black list τότε ο δικός σας πάροχος πραγματοποιεί διαδικασία αιτήματος απεμπλοκής και αυτό ενδέχεται να διαρκέσει έως 20 εργάσιμες ημέρες. Η διαδικασία δεν εξαρτάται από τον δικό σας πάροχο άμεσα απλά ο δικός σας πάροχος μπορεί να "μιλήσει" με τον κεντρικό πάροχο για την διαδικασία απεμπλοκής.

Μια δεύτερη περίπτωση για να μπορέσετε να στείλετε είναι στον SMTP server σας (εαν δεν το έχετε κάνει) να δηλώσετε τον server του κεντρικού παρόχου που σας δίνει internet (πχ αν έχετε ΟΤΕ τότε θα δηλώσετε mailgate.otenet.gr)

Επίσης μπορείτε να ορίσετε τόσο εσείς όσο και ο παραλήπτης εαν έχετε συχνή επικοινωνία μεταξύ σας να ορίσετε τα e-mail σας σαν "white list" ώστε οι πάροχοι να αντιλαμβάνονται την συνομιλία σας οτι είναι επιθυμητή και όχι spam. Δείτε έναν ενδεικτικό οδηγό εδώ http://e-base.gr/tutorial/E-base_tutorial_whitelist.pdf

Τέλος να θυμάστε οτι κατά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχετε το pc σας με γνήσιο antivirus για την αντιμετώπιση πιθανών mail phishing που μπορεί να σας δημιουργεί πρόβλημα ή να κάνει spam αποστολές με αποτέλεσμα να μπαίνει η IP σας σε black list.

© 1995 - 2025 | Created with Joomla | Σχεδιασμός - Φιλοξενία: E-base.gr
Αρ. ΓΕΜΗ: 134724309000

    iris

Το όνομα Joomla!™ και το λογότυπο χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Η E-base.gr δεν σχετίζεται με, ούτε υποστηρίζεται από, την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.
The Joomla!™ name and logo are used in the United States and other countries under limited license from Open Source Matters. e-base.gr is not associated with, nor endorsed by, Open Source Matters or the Joomla!™ Project.