Για να μεταφέρετε το site - email - εφαρμογές από άλλον πάροχο θα πρέπει να πραγματοποιήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Θα πρέπει να μας στείλετε τον κωδικό εξουσιοδότησης του domain σας (αν έχετε παραπάνω από ένα domain τότε έναν κωδικό για κάθε domain) ή να συμπληρώσετε αυτήν την αίτηση. Εαν το domain σας είναι σε οποιαδήποτε κατάληξη εκτός .gr (πχ .com, .net, κλπ κλπ) θα πρέπει να ενημερώσετε τον την εταιρεία ή τον τεχνικό που σας υποστηρίζει ώστε το domain σας να έχει status "OK" ή "Active" και οχι "REGISTRAR-LOCK" ή "clientDeleteProhibited" ή "clientTransferProhibited" ή "clientUpdateProhibited", αν η κατάληξη είναι .gr τότε μεταφέρεται ΔΩΡΕΑΝ (αρκεί να μην λήγει κατά την μεταφορά γιατί θα πρέπει να πληρωθεί και η ανανέωση ταυτόχρονα με την μεταφορά). Τον συγκεκριμένο κωδικό θα τον βρείτε είτε στον τεχνικό που σας έχει φτιάξει το site είτε θα επικοινωνήσετε απ ευθείας με τον πάροχο που διαχειρίζεται το domain σας. Ο απαραίτητος κωδικός κοινοποιείται στο δηλωμένο e-mail ιδιοκτήτη. Αν δεν γνωρίζετε ποιό είναι αυτό το e-mail τότε στην παραπάνω αίτηση κάντε κλικ στο κουτάκι "κοινοποίηση αιτήματος κωδικό" για να σας ενημερώσουμε.
- Θα πρέπει να μας δώσετε τους κωδικούς πρόσβασης για administrator panel του site σας, κωδικούς cpanel ή plesk, κωδικούς FTP. Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε αυτή την αίτηση. Τους συγκεκριμένους κωδικους θα τους βρείτε είτε στον τεχνικό που σας έχει φτιάξει το site είτε θα επικοινωνήσετε απ ευθείας με τον πάροχο που διαχειρίζεται το hosting σας. Σε περίπτωση που δεν μπορούν να σας δώσουν πρόσβαση στους παραπάνω κωδικούς τότε θα πρέπει να ζητήσετε τα αρχεία του site σας και την βάση δεδομένων (αν υπάρχει) σε συμπιεσμένη μορφή .zip.
- Θα πρέπει να μας ενημερώστε για τις διευθύνσεις των e-mail εταιρικής μορφής (αν υπάρχουν) που χρησιμοποιείτε (πχ
Εαν διαβάζετε τα e-mail σας από webmail ή outlook θα πρέπει να τα αποθηκεύσετε πρωτού ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς σε εμάς καθώς κατά την μεταφορά στο νεο hosting οτι e-mail έχετε θα χαθεί. Αν διαβάζετε τα e-mail σας μέσω client (πχ outlook) σαν POP3 τότε μπορείτε να κάνετε "αποστολή / παραλαβή" λίγο πρίν την μεταφορά στο νέο hosting και τα μηνύματα θα αποθηκευτούν τοπικά στον Η/Υ σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει ΕΣΕΙΣ να κρατήσετε backup των e-mail σας, ΠΡΙΝ γίνει η αλλαγή του hosting.
- Θα πρέπει να μας δηλώσετε τα e-mail που χρησιμοποιείτε (όσα θέλετε) και τα κινητά τηλέφωνα (όσα θέλετε) διότι το σύστημα θα σας ενημερώνει αυτόματα τριάντα (30) ημέρες πριν την λήξη του domain / hosting σας ώστε να κάνετε ανανέωση. Τα e-mail και τα κινητά τηλέφωνα που θα δηλώσετε θα πρέπει να είναι ενεργά και να μην αλλάξουν (ή αν αλλάξουν να μας ενημερώσετε) καθώς σε αυτά θα στέλνονται οι ειδοποιήσεις ή η όποια πιθανή ανάκτηση κωδικών.
- Θα πρέπει να πληρώσετε το σχετικό ποσό που σας έχει κοινοποιηθεί σε e-mail για την ενεργοποίηση του νέου hosting.